سؤال بخصوص الضمان

hmadacompaq

عضوية ذهبية
انا كنت اشتريت بواسطة الاخ عماد اللى فى المنتدى جهاز ماك بوك برو وللحقيقه الجهاز ما قصر

وتمام وارخص من مصر كتير بس الحقيقه لانى لا استخدم الدى فى دى خالص فا بقى كله تراب ومش بيشتغل واوقات بيقرا الاسطوانه فاضيه مع انى بجربها فى مكان تانى بتشتغل ومش بيرضى ينسخ

دى فى دى لا بينسخ اسطوانات عاديه فقط

وانا كنت اشتريته فى شهر 1 سنة 2009

وراجع ان شاء الله السعوديه كمان اسبوع فهل فى الضمان هاينظفه مجانا ولا بدفع مقابل للموضوع دا

ارجو الافاده عشان لو المقابل غالى انضفه فى مصر افضل علما بان فى مصر التنضيف فى توكيل أأبل

هايكلفنى 150 جنيه مصرى يعنى حوالى 100 ريال سعودي

iHOS

عضوية ذهبية
١٥٠ جنيه تنضيف الـ DVD .... عمار يا مصر :)

انا رائي انك تعمله في السعودية، حتي لو كان بمقابل

hmadacompaq

عضوية ذهبية
يااااااااااااه انت دايما مابتكسفنيش

يعنى انت شايف ان فى السعوديه ارخص ولا ايه النظام بس مش لو هو لسه فى الضمان المفروض يبقى من غير مقابل ولا ايه على العموم لو التنضيف ارخص فى السعوديه يبقى تمام

انت بتتكلم عن سعر التنضيف طب ول عرفت انه عشان ينزلك سنو ليوبارد بياخد منك حوالى 350 ريال ومن غير اسطوانه اوريجنال

hmadacompaq

عضوية ذهبية
يا اخى دا الدى فى دى شكله فيه عفريت

الاسطوانه اللى بنسخها وخلاص اتنسخت بشيها واحطها تانى يقولى انها فاضيه

iHOS

عضوية ذهبية
انت بتتكلم عن سعر التنضيف طب ول عرفت انه عشان ينزلك سنو ليوبارد بياخد منك حوالى 350 ريال ومن غير اسطوانه اوريجنال
قصدك ٣٥٠ جنيه... هو السعر اترفع كمان

لما رحتلهم عشان انزله كان بيقولي ٢٥٠ جنيه ومن غير الاسطوانة، قلتلهم دا كلام ناس مش فاهمه حاجة، مفيش مكان في الدنيا بيقول انك مش هتاخد اسطوانة نظام التشغيل لما تشترية، وعملتهلم فيلم هناك، المهم تاني يوم واحد اتصل بيا من هناك وقلي احنا اسفين علي الي حصل وممكن تشرفنا وهنعملك الي انت عاوزة، وفعلا رحت وعملي النظام وحطلي نسخة علي الجهاز ببلاش :cool:

بس الفكرة ان فعلا مكنش لسه النظام متوفر عندهم... انا شايفه وهو بيبدأ التنزيل من اسطوانة منسوخة

وبالمناسبة النظام فعلا بقي عندهم من اسبوعين تقريبا وسعره ٣٠٠ جنية

hmadacompaq

عضوية ذهبية
فعلا في مصر الحاجه غاليه

hmadacompaq

عضوية ذهبية
على فكره اسوء حاجه فى الماك هو الدى فى دى بتاعه الصراحه بيحصل منه مشاكل كتير

الأعلى